Nedräkningen har börjat

Nu är det 31 veckor kvar. 31 veckor är en väldigt lång tid. Dessutom är jag väldigt otålig och vill träffa bebisen nu. Men innan dess kommer det vara en flytt till Sverige, en höst och en vinter, julklappsköp, julafton, nyår och födelsedag och det känns så oerhört långt bort. Den dagen bebisen kommer, oj vilken glädje. Jag tror att det är en liten kille. När jag drömmer om bebisen så är det alltid en liten kille och kvinnors intuition ska ju stämma enligt de som vet.

Den senaste veckan har varit väldigt behaglig. Inget illamående, ingen extrem hunger. Visst, jag är fortfarande hungrig men inte så där avgrundshungrig med ett vakuum i magen som för några veckor sen. Jag hoppas att det fortsätter så. Om två veckor är det dags för det sista barnmoskebesöket här i Tyskland. Sen gäller det att hitta en barnmorska i Sverige och uppdatera henne om vad som hänt hittills. Det är mycket att stå i nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0