En härlig morgon

Idag är jag riktigt trött. Så där trött så att jag skulle kunna somna på stört om jag bara blundade lite. Drömde några riktigt lustiga drömmar när klockan ringde så det kan ju ha med det att göra. Iom tröttheten var min motorik inte riktigt inkopplad när jag väl skulle sätta igång med frukosten. Först lyckades jag tappa ner min nybredda smörgås på golvet. Naturligtvis med smörsidan neråt. Av någon anledning skulle jag även börja kladda med marmelad, normalt sett äter jag ost på mackan. Men inte idag inte. Självklart droppar en stor droppe marmelad ner på mina byxor. Oftast har jag svarta byxor men dagen till ära har jag ljusgrå. Naturligtvis blev det en fläck. Lyckades dock få bort den med lite vatten och diskmedel. Klumpigheten fortsatte sedan i badrummet. På ett oerhört skickligt sätt lyckades jag få de flesta burkar i badrumsskåpet att falla ner i handfatet. Mina tafatta försök att fånga upp en endaste burk resulterade bara i att jag hade ner ännu fler saker. Efter det har jag dock klarat mig rätt bra. Inga större incidenter än. Men när jag väl slappnar av och tror att jag har klarat mig, då slår det väl till igen. Jag får helt enkelt vara på min vakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0