Bara en vecka kvar

Veckan har inte börjat på bästa sätt. En massa strul, inkompetenta kollegor och dessutom fem dagar kvar till helg. Trist. Som jag misstänkte gick den här helgen fasligt fort, trots att veckan gått långsammare än en snigel på söndagspromenad. Jag hoppas att det blir lite mer fart på den här veckan. En vecka kvar nu till födelsdagen som jag bävar för. Jag har ingen lust att bli äldre. Det passar så bra med 26. Det räcker. Jag tror att ångesten till största delen beror på att jag inte direkt kommit framåt det senaste året. Det har liksom lunkat på. Om jag ska vara kritisk så befinner jag mig på exakt samma ställe som för ett år sedan. Inget nytt jobb, ingen flytt till Sverige. Jag har lärt mig mer på mitt nuvarande jobb men nu känner jag mig fullärd och vill ha nya utmaningar. Dock kanske 2010 är året då allt lossnar och jag kommer att lyckas med allt jag vill. Jag håller tummarna för det.

Ett plus för dagen: jag fick en muffin av en kollega. Vanilj och choklad med chokladbitar i. Den var mycket god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0